Na predmetu PSZ postoje dva domaca zadatka.
Jedan se brani kod asistenta, a drugi kod profesora.

Sto se tice domaceg kod profesora,
kojeg ce on pregledati,
10 poena ce se dobiti na kvalitet uradjenog posla,
a 10 na kvalitet javne prezentacije
(zeli se videti da studenti umeju argumentovano da izloze uradjeno).

Tom prilikom ce ih profesor dosta ispitati
i u vezi tema koje nisu ukljucene u domaci,
da bi bio siguran da su studenti dobro shvatili sustinu predmeta.

Evo sta ce se raditi!

Profesor je na svoj web sajt stavio rad
sa 10 najznacajnijih datamine algoritama
(po tamo definisanom kriterijumu)
i zadatak kod profesora ce da bude
da studenti implementiraju jedan algoritam po zelji,
na dva nacina po zelji:

Jedan nacin je za Intel u jeziku C
(to mogu negde i da nadju i to je OK),
i na jos jedan nacin po zelji,
ili na GPU
(Marko Misic je dao svoju masinu na raspolaganje - hvala mu),
ili na DFE
(https://maxeler.mi.sanu.ac.rs).

Onda studenti treba da uporede brzinu
za razne velicine ulaznih podataka koje oni odaberu
(1K, 1M, 1G),
plus da uporede i snagu
(po podacima koje daje proizvodjac).

Kolega Marko Misic mora da ima spisak studenata
koji ce raditi na GPU,
i za taj spisak, molim da se svi studenti prijave
Nenadu Koroliji (nenadko at etf.rs)
najdalje do kraja oktobra o.g.
Posle toga ce svako da dobije svoj radni nalog
na dodeljenoj GPU masini.

Na DFE ce svi raditi na istom nalogu,
koriscenjem WebIDE alata
(https://maxeler.mi.sanu.ac.rs),
ali se isto moraju prijaviti Nenadu Koroliji,
sa nazivom algoritma,
da se ne bi desilo da dve osobe rade isti algoritam.
Email sme da ima samo liniju subject
i u njoj sledece:
PSZ, jedan razmak, a zatim naziv algoritma.

Svako bira, da li ce uzeti GPU ili DFE.
Neka bira ko sta voli.
Kod prijave Nenadu Koroliji, naglasiti:

a. GPU ili DFE
b. Ime algoritma

Sustina ovakvog pristupa domacem radu je sledeca:

Ako studenti rade jedan domaci
sa nekim alatom kao sto je WEKA,
onda dobiju implementiran algoritam,
i sve se svodi na rad sa podacima,
i na procedure za tretiranje podataka.
To j ejako korisno i tu puno nauce,
ali ne i detalje implementacije algoritma.

Ovako, sa ovim implementacionim domacim
nauce i detalje implementacije algoritma,
sto je najdublja sustina datog predmeta.

Kod prezentacije kod profesora,
voditi racuna o njegovim generalnim zahtevima:

a. n/N
b. Sto vise slika i animacija, a sto manje teksta
c. Gde postoje buleti, semanticko cepanje linija.

Ocenjivanje prezentacije,
i koliko koja aktivnost (od)donosi bodova,
definisano je na odgovarajucem mestu.

Sve sugestije su dobrodosle!

S postovanjem,

Profesor Veljko Milutinovic